Spis treści:
Aktywna promocja marki w social mediach to absolutna podstawa, aby zdobyć lub utrzymać zainteresowanie ofertą. Mogłoby się wydawać, że prowadzenie konta biznesowego na Facebooku jest banalnie prostym zadaniem, jednak nie jest to prawdą. Należy zadbać o najmniejsze detale, które mają wpływ na odczucia odbiorców. Interesują Cię aktualne wymiary grafik na Facebooku? Znajdziesz je poniżej!
Profilowe na FB stanowi pewnego rodzaju wizytówkę marki - właśnie dlatego tak ważne jest, aby było ono spójne z przyjętym wizerunkiem lub charakterem działalności. Istotne, aby zdjęcie miało odpowiednie wymiary, a jego jakość nie wzbudzała żadnych wątpliwości. Zbyt mała rozdzielczość może prowadzić do zniekształceń i innych niedoskonałości.
Zdjęcia w tle na Facebooku nie są obowiązkowe, jednak nie warto z nich rezygnować. Właściwie dobrana fotografia może pozytywnie wpłynąć na wizerunek firmy. Zyskujemy także dodatkową przestrzeń na reklamę. Nie masz pojęcia, jakie wymiary tła na FB są aktualne? Znajdziesz je poniżej.
Dodałeś nowe logo na Facebooka, jednak jego jakość uległa drastycznemu obniżeniu? Istnieje kilka sposobów na to, aby uniknąć tego zjawiska.
Grafiki firmowe publikowane w serwisie Facebook często mają charakter reklamowy. Właśnie dlatego wiele osób umieszcza na nich tekst. Należy jednak pamiętać, że nie powinien on zajmować zbyt dużej ilości przestrzeni. Portal nie narzuca konkretnych limitów, jednak bardzo ważne jest, aby przekazywane treści były czytelne i łatwe w odczytaniu.
Konto w serwisie Facebook mogą utworzyć osoby, które ukończyły 13 lat. Warto wiedzieć, że takie ograniczenie wprowadzono ze względu na amerykańskie prawo ochrony danych osobowych i prywatności w stosunku do dzieci (Child Online Privacy Protection Act, COPPA). Sam serwis funkcjonuje od 4 lutego 2004 roku, początkowo będąc uruchomiony na Uniwersytecie Harvarda.
Liczba akapitów: 21 • Liczba zdań: 39 • Liczba słów: 392
Oceń naszą pracę:
Musisz się zalogować żeby dodać komentarz