Branding i identyfikacja wizualna to nasza specjalność.
To niezbędny system pozwalający zachować spójną wizualną koncepcję, chroniącą logotyp firmowy, przestrzegającą zasad jego prezentacji oraz wskazującą użycie właściwej kolorystyki i pozostałych elementów w różnorodnych projektach graficznych czy materiałach multimedialnych.
Brand book
Księga znaku firmy
Ten niezwykle ważny dokument zawiera w sobie wszystkie niezbędne informacje dotyczące identyfikacji wizualnej organizacji. Poszczególne rozdziały szczegółowo opisują wszystkie elementy tego systemu - począwszy od logo a skończywszy na jego zastosowaniu na różnego rodzaju akcydensach i gadżetach promocyjnych.
Employer branding
Wizerunek Twojego zespołu
To znak, który kryje w sobie historię, potencjał, zasoby oraz strategię firmy. Reprezentuje organizację w przestrzeni biznesowej i publicznej. Jego właściwa prezentacja przekłada się bezpośrednio na wizerunek organizacji.
Wizerunek marki
Kreowanie wizerunku marki
Przygotujemy dla Państwa wysokiej jakości firmowe gadżety oraz wydruki, które świetnie sprawdzą się przy promocji Państwa marki czy produktów. W naszej ofercie często staramy się wprowadzać produkty nietuzinkowe, wykonane z ekologicznych materiałów, które zaskakują swoją formą i zapadają w pamięć odbiorcy.
Wizualizacje produktów
Cyfrowe projekty Twoich produktów
Odpowiednio przygotowane wizualizacje produktów pomogą przedstawić produkty podczas prezentacji czy spotkania biznesowego. Okażą się również przydatne podczas wprowadzania korekty do szaty graficznej produktu, pozwalając zaoszczędzić na czasie i materiałach potrzebnych przy produkcji.
Opracowywanie tekstów oraz sloganów
Skuteczne treści tekstowe
Odpowiedni slogan reklamowy zapada w pamięć odbiorcy na długi czas. Opracujemy dla Państwa chwytliwe teksty oraz slogany reklamowe które swoją formą przyciągną uwagę potencjalnych klientów zarazem nadając marce niepowtarzalny wydźwięk.
Pełne księgi znaków
Logotypy firmowe
Spójna linia projektów
Wizualizacje produktów
Firmowe gadżety oraz wydruki
Teksty i slogany
Branding
Kiedy wypływasz na szerokie wody biznesu, zewsząd otrzymujesz propozycje współpracy oraz nowe zamówienia. Podpisujesz kontrakty i umowy na dedykowanym tylko dla Twojej organizacji papierze firmowym.
Lśni na nim wspaniałe logo, które trafnie opisuje charakter działalności Twojej firmy i budzi uznanie
w oczach partnerów biznesowych, konkurencji i klientów.
Wizytówki, które z dumą wręczasz, są ozdobą każdego wizytownika. Rozdając foldery na targach, widzisz, jak klienci przeglądają je z zaciekawieniem i uznaniem. Starannie dopracowana szata graficzna, zgodna z założeniami systemu identyfikacji wizualnej, dba o spójność i czytelność zawartych w akcydensach informacji.
Dzięki systemowi identyfikacji wizualnej masz zapewnioną integralność swojego wizerunku na zewnątrz i wyróżniasz się na tle wielu innych firm na rynku.
Branding oraz identyfikacja wizualna to systemy służące kreowaniu wizerunku firmy bądź marki. Składają się na nie symbole graficzne i ich ściśle określone zastosowanie a także zasady postępowania w firmie, których zadaniem jest wygenerowanie spójnej i czytelnej identyfikacji rynkowej, służącej wyróżnieniu firmy (marki) na rynku, którego jest uczestnikiem i jednocześnie kreatorem.
System identyfikacji wizualnej zawiera następujące elementy:
- logo, logotyp (znaki graficzne)
- typografię firmy (wybrane kroje fontów)
- kolory podstawowe firmy
- kolory uzupełniające firmy
- akcydensy czyli druki firmowe ( wizytówki, papiery firmowe, koperty, tabliczki etc.)
- ubrania firmowe i identyfikacja pracowników
- szablony materiałów reklamowych, prezentacji multimedialnych, materiałów drukowanych, np. katalogi i foldery
- oznakowanie floty transportowej
- wystrój wnętrz biurowych, punktów sprzedaży
- zewnętrzna informacja wizualna (tablice informacyjne, totemy, szyldy firmowe, tabliczki na drzwi, upominki reklamowe, flagi, banery reklamowe).
Wszystkie powyższe elementy zebrane są i opisane ze szczegółami, w księdze systemu identyfikacji wizualnej. Dla samego znaku, może zostać opracowana podstawowa księga znaku, zawierająca jedynie informacje dot. logo, logotypu, kolorów i sposobów ich zastosowania.
Tagi: