Pozycjonowanie stron internetowych
SEO
Proces ten obejmuje dopasowanie treści tekstowych i graficznych, a także kodu witryny, metadanych oraz parametrów kodu strony internetowej w taki sposób, aby jak najczęściej „zwracały uwagę” algorytmu silnika wyszukującego – zazwyczaj Google. Im lepsze dopasowanie do słów kluczowych, które wpisuje użytkownik, tym wyżej Twoja witryna znajdzie się na liście wyników. Optymalizacja SEO jest działaniem o fundamentalnym znaczeniu dla firmy, ponieważ większość internatów zwraca uwagę jedynie na początkowe wyniki z pierwszej strony. Nawet najlepiej przygotowana pod względem zawartości strona nie przyciągnie ludzi, jeżeli zabraknie dobrego pozycjonowania. Z tego powodu warto skorzystać z usług doświadczonego zespołu, który przeniesie Twoją witrynę na sam szczyt listy.
Pozycjonowanie sklepów internetowych
SEO dla e-commerce
Dla witryn e-commerce pozycjonowanie stanowi o być albo nie być na rynku. Ponad 25% użytkowników Google wybiera pierwszy wynik na liście wyszukiwania, a blisko 68% kliknięć ogranicza się do pierwszych pięciu linków. Dla drugiej strony prawdopodobieństwo skorzystania z odnośnika wynosi około 1%. W dobie ogromnej konkurencyjności witryny sklepowe muszą zostać starannie dopasowane do algorytmów wyszukiwarek, aby przyciągnąć uwagę klienta. Dzięki naszemu doświadczeniu oraz ciągłym śledzeniu trendów w zakresie pozycjonowania i marketingu internetowego jesteśmy w stanie zaoferować kompleksowy pakiet, który pomoże dostrzec Twoją firmę.
Audyty SEO
Analiza danych SEO
Pozycjonowanie strony zaczyna się od gruntowanego zbadania wszystkich aspektów witryny. O widoczności w sieci decydują nie tylko dostępne dla każdego użytkownika treści, ale również ukryte metadane oraz kod źródłowy. Właśnie dlatego drobiazgowa analiza jest pierwszym krokiem na drodze do przesunięcia witryny ku szczytowi listy. Audyt SEO ma na celu zebranie wszystkich istotnych z punktu widzenia wyszukiwarki danych w celu obróbki oraz lepszego dostosowania witryny do algorytmu. Alternatywą dla pozycjonowania są płatne kampanie AdWords. Pozwalają one umieścić wynik na szczycie listy z niewielkim dopiskiem Ad, oznaczającym reklamę. Jest to szybszy sposób na zwrócenie uwagi użytkownika, jednak nie generuje organicznego ruchu w taki sposób, jak robi to pozycjonowanie.
Kampanie Google Ads
Prowadzenie kampanii Pay Per Click (PPC)
Organiczne pozycjonowanie strony ma niewątpliwe zalety pod postacią długofalowego wpływu na widoczność witryny podczas wyszukiwania. Wadą tego rozwiązania jest czas, jaki jest potrzebny do osiągnięcia pożądanych rezultatów, dlatego warto wzbogacić strategię marketingową o płatne kampanie reklamowe. Odpowiednia optymalizacja reklamy w sieci wymaga specjalistycznego nadzoru, dlatego agencja Google Ads jest wartościowym partnerem podczas promocji. Współpraca z ekspertami w tej dziedzinie przyniesie korzyści zarówno nowym firmom, jak i przedsiębiorstwom o ugruntowanej pozycji. Zdajemy sobie sprawę z tego, jak ważne jest wykorzystanie dostępnych kanałów reklamowych, dlatego nasza agencja SEO oferuje wsparcie dla wszystkich klientów, pozwalając maksymalnie zutylizować możliwości marketingu internetowego.