Branding marki
Budowanie wizerunku marki
Branding to coś więcej niż tylko budowa świadomości marki. To proces, który kształtuje jej rozpoznawalność i jednocześnie kojarzy ją - w świadomości ludzkiej - z jedynie pozytywnymi odczuciami. My rozumiemy branding jako proces o charakterze wielopłaszczyznowym, którego celem jest m.in. ułatwianie kontaktu na linii marka - klient, podejmowanie działań promocyjnych, a także poprawę jakości produktów i usług oraz krzewienie związanych z nią wartości. Ważne, aby marka osobista kształtowana w procesie brandingu była dostosowywana do upodobań potencjalnych odbiorców.
Kreowanie wizerunku
Kształtowanie statusu marki
Budowa i kreowanie wizerunku to skupianie się nad tym, aby dana marka stała się rozpoznawalna i - w dużym uproszczeniu - budziła pozytywne emocje. W tym celu stosuje się zaawansowane rozwiązania marketingowe, których cel jest jeden - skupianie na sobie uwagi. Realizowane przez nas działania promocyjne mają bardzo złożony charakter i opierają się w głównej mierze na wyborze grupy potencjalnych odbiorców i dostosowaniu marki do jej oczekiwań.
Marka osobista
Tożsamość marki
Proces ten nie musi obejmować wyłącznie firm. Marka osobista to zjawisko, które - zwłaszcza dziś - cieszy się stale rosnącą popularnością. Jest ona bardzo często wykorzystywana w biznesie i buduje pozytywną tożsamość marki np. na rynku pracy. Budujemy marki osobiste dzięki kreatywności, a także naszej umiejętności dostosowania ich do oczekiwań rynkowych. Realizacja tego procesu to prawdziwe wyzwanie, aczkolwiek cel jest jeden - budowa pozytywnych skojarzeń wokół danej osoby lub niewielkiego zespołu.
Agencja brandingowa
Profesjonalne usługi brandingu
Nasza agencja brandingowa z przyjemnością pomoże kształtować wizerunek marki i to niezależnie od specjalności, z jaką jest ona związana. Naszym celem jest znalezienie punktów wspólnych pomiędzy promowanym podmiotem, a oczekiwaniami potencjalnych klientów. Wychodząc im naprzeciw można mieć pewność, że w ten sposób - za pomocą złożonego procesu - kreuje się wzrastającą wartość danej marki. Dlatego tak ważne w tym wszystkim są dwa czynniki: kreatywność i cierpliwość, bez których budowa marki i daleko idąca autopromocja nie są możliwe.