Pole ochronne znaku
Wytyczne do poprawnego użycia znaku
Pole ochronne znaku określa minimalną odległość loga od pozostałych elementów, takich jak grafika czy tekst. We wskazanym obszarze nie mogą znaleźć się żadne inne symbole. Wszystko po to, aby przekaz był czytelny i estetyczny pod względem wizualnym. Kluczowe jest również wzbudzenie pozytywnych emocji w odbiorcy. Natłok treści nigdy nie działa na korzyść firmy!
Księga identyfikacji wizualnej
System identyfikacji wizualnej
System Identyfikacji Wizualnej to zespół elementów umożliwiających kreowanie spójnego wizerunku marki. Mowa tutaj o m.in. logo, kolorystyce, typografii, formatach graficznych. Każdy symbol posiada szczegółowe objaśnienie. Fachowo przygotowany SIW znacząco ułatwia pracę fachowców odpowiadających za gadżety firmowe czy inne formy promocji przedsiębiorstwa.
Infografiki
Grafiki informacyjne
Infografiki pozwalają przekazać treści w ciekawy i efektowny sposób. Elementy graficzne przyciągają wzrok, a tym samym skłaniają odbiorcę do zapoznania się z ofertą. Nieco inaczej jest w przypadku tekstu, który może pozostać niezauważony. Infografiki to nie tylko obrazki i zdjęcia, ale również ikony, diagramy, schematy i inne. Za ich pomocą można przedstawić skomplikowany temat w przystępny sposób. Nie bez powodu artykuły reklamowe często zawierają grafiki.
Wizualizacje produktów
Projekty graficzne produktów
Wizualizacja umożliwia realistyczne przedstawienie oferowanego produktu. Głównym celem jest wyeksponowanie jego największych atutów. Elementy graficzne 3D pozwalają skutecznie zapoznać się z towarem, co zwiększa szansę sprzedaży. To również doskonała opcja dla tych, którzy pragną wyróżnić się na tle konkurencji.